წრის სამუშაო გეგმა
წრის დასახელება: „არც ერთი გაკვეთილი შემოქმედების გარეშე“
სკოლა: სსიპ ქრისტეფორე
III-ის ხაშურის მუნიციპალიტეტის დაბა
სურამის N4 საჯარო სკოლა
კლასი: II კლასი
მოსწავლეთა რაოდენობა: 15
საგანი: სახვითი და გამოყენებითი
ხელოვნება
მასწავლებელი: იზა მეხრიშვილი
წრის
მიზანი:
·
ბუნებრივი, ხელოვნური, მეორადი ნივთების გამოყენება.
სწავლება შეუქმნის მოსწავლეებს
საფუძველს როგორც თავისუფალი შემოქმედებითი
უნარების განვითარებაში,რომელიც თვითგამოხატვის საუკეთესო საშუალებაა, ასევე მეორადი
ნივთების გამოყენებასა და ახალი სიცოცხლის მინიჭებაში. მოსწავლე
შეძლებს გარემოში არსებული
უსარგებლო ნივთების დანახვას და
საინტერესო, მარტივი კომპოზიციების
შექმნას თეატრისთვის, რის საფუძველზეც გაუღვივდებთ მუდმივი ინტერესი და სიყვარული ხელოვნებისადმი, შეაგროვებენ და საჭიროებისამებრ
გამოიყენებენ გადასაყრელად გამზადებულ საგნებს.
მეცადინეობებზე განსაკუთრებული ყურადღება დაეთმობა შრომით საქმიანობასთან
დაკავშირებული უნარ- ჩვევების განვითარებას,
იყოს კრეატიული, საუკეთესო შედეგის მისაღებად საჭირო მასალის, იარაღის, გამომსახველობითი ხერხების თუ ტექნიკის შერჩევა და ეფექტიანი
გამოყენება.
გამოვიყენებ სახლში მოძიებულ მეორად ნივთებს ( ქსოვილი, ღილები, ერთჯერადი კოვზები, პოლიეთილენის ბოთლები და უამრავი
სხვა). ჩავრთავ მშობლებს აქტიურად. მოსწავლეები საკუთარი ინტერპრეტაციით განალაგებენ
თეატრელურ დაფაზე მათ მიერ შექმნილ დეკორაციებს და გაათამაშებენ ზღაპრის გმირებს, რაც
ხელს შეუწყობს საკომუნიკაციო უნარების განვითარებას.
წრე განკუთვნილია
მეორე კლასის მოსწავლეებისთვის. მოსწავლეთა
საჭიროებიდან გამომდინარე მათთვის წრის მეცადინეობებზე დასწრება იქნება კარგი საშუალება
იაზროვნონ კრეატიულად და შეაფასონ თითოეული უსარგებლო ნივთის სარგებლიანობა.
ხელოვნების მცნებების ცოდნა და უნარები:
·
კრეატიული აზროვნება;
·
საჭირო ტექნიკის ფლობა;
·
საჭირო იარაღის ეფექტიანად
გამოყენება;
·
ნივთების შეგროვება;
·
პასუხისმგებლობა.
კომუნიკაციური უნარები:
·
იდეების გაცვლა;
·
ურთიერთდახმარება;
·
მარტივი ზღაპრების შეთხზვა;
·
მშობლებთან კომუნიკაცია;
·
წარმოსახვითი უნარების
აფიშირება.
საწრეო
მუშაობის პროგრამა: მოიცავს ეროვნული სასწავლო გეგმით გათვალისწინებულ აქტივობებს. სასწავლო რესურსები: სახატავი, წებო, მაკრატელი, კომპიუტერი, მეორადი ნივთები, მუყაო, საღებავები.
მასწავლებელი არეგისტრირებს
მუშაობაში მსურველ ბავშვებს,
მათ მშობლებს გააცნობს
წრის მუშაობის მიზანს,
შეხვედრების განრიგს. მასწავლებელი
მშობლებს ინდივიდუალურად დაურიგებს
წინასწარ გამზადებულ ბარათებს
და სთხოვს შეავსონ
კითხვარი, თუ რა მოლოდინი აქვთ წრის მუშაობის
პროცესში
წრის სამუშაო
პროგრამა:
1.
როგორ გაჩნდა ცისარტყელა
ბ) ერთჯერადი მეორადი კოვზებით ვამზადებთ ცისარტყელას ფერებს(შვილები)
გ ) დავუხატავთ საღებავებით სახეს
დ) ვამაგრებთ ხის ჩხირებზე
2.შევუკეროთ
ტანსაცმელი
ა ) გამზადებულ
კოვზებს შემოსავენ ფერადი ქსოვილებით
ბ ) გააფორმებენ
დეკორატიულად
3.ჩემი
ოჯახი
ა ) სხვადასხვა ზომის ქვების დაწებება
ბ ) მოხატვა და გაფორმება
4 ) დეკორატიული ბრა
ა) მეორადი ერთჯერადი ჭიქების შეღებვა
ბ) დეკორატიულად
გაფორმება
5. ქუდები თოჯინასთვის
ა) ფერადი საქსოვი ძაფების დაჭრა
5. ქუდები თოჯინასთვის
ა) ფერადი საქსოვი ძაფების დაჭრა
ბ) მუყაოს რგოლზე ძაფების მორგება
6 . მხიარული თოჯინები
6 . მხიარული თოჯინები
ა) ძველი წინდას ბამბით გამოვსება.
ბ) მოხატვა (თვალები, პირი) .
7. ზღაპრის გმირები ,,სურათის ჩარჩო“
ა) სურათის გამოჭრა
ბ) მუყაოზე დაწებება
გ) ჩარჩოს ღილებით ან მარცვლეულით გაფორმება.
8. შემაჯამებელი საწრეო მუშაობა.
ა) კითხვარის შევსება
ბ) გამოფენა
საწრეო მუშაობის ხანგრძლივობა: საწრეო მუშაობა
გაგრძელდება ერთი სემესტრის განმავლობაში. (2018 წლის 01 თებერვლიდან - 2018 წლის
29 მარტამდე). ერთი შეხვედრის ხანგრძლივობა:
45 წუთი
შეხვედრების
განრიგი:
N
|
საწრეო
მუშაობის განრიგი
|
1
|
01.02.2018
|
2
|
08.02.2018
|
3
|
15.02.2018
|
4
|
22.02.2018
|
5
|
01.02.2018
|
6
|
15.03.2018
|
7
|
22.03.2018
|
8
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий